مبانی فروش و بازاریابی بین الملل

تعریف بازاریابی بین الملل

تعریف بازاریابی بین الملل معادل همان بازاریابی در حالت کلی است و فقط محیط اجرای آن گسترده است.

در واقع هرگونه جملع سازی با 4 کلمه نیاز، نیازمند، عوامل رفع نیاز، مبادله ارزش می توان به یکی از تعاریف بازاریابی رسید.

 

 

بنابراین می توان اینگونه برداشت کرد: بازاریابی بین‌المللی عبارت است از انجام فعالیت‌های تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک شرکت به مشتریان یا مصرف‌کنندگان خود در بیش از یک کشور، به منظور کسب سود در سراسر جهان است

121

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =