08 مهر پرداخت بین الملل و امور ارزی مراحل دریافت ارز برای واردات مهر 9, 1398 توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه مراحلی که یک واردکننده از ابتدا تا اتنها باید طی کندو نیمی از آن الکترونیکی است، شامل موارد زیر ... ادامه مطلب
31 شهریور مبانی فروش و بازاریابی بین الملل فرآیند اجرایی بازاریابی (درسطح بین الملل) شهریور 31, 1398 توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه ادامه مطلب
20 شهریور ترخیص کالا و امور گمرکی آموزش دوراظهاری واردات در گمرک شهریور 20, 1398 توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه ادامه مطلب
25 مرداد ثبت سفارش و مجوز های بازرگانی آموزش جامع ثبت سفارش کالا مرداد 28, 1398 توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه جهت واردات تمام کالاها طبق قانون می بایست مجوز ثبت سفارش کالا اخذ گردد. متولی صدور این مجوز اداره مقررات واردا... ادامه مطلب
17 مرداد ترخیص کالا و امور گمرکی ارزش کالا از منظر گمرک مرداد 28, 1398 توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه طبق ماده 10 قانون گمرکی مبنای محاسبه هزینه های گمرکی ارزش سیف CIF کالاست یعنی ارزش کالا برای گمرک جمع 3 مب... ادامه مطلب
13 مرداد پرداخت بین الملل و امور ارزی, سایر مطالب و منابع مفید روش های جلو گیری از تقلب و کلاهبرداری در تجارت بین الملل مرداد 28, 1398 توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه استفاده از یک یا ترکیبی از روش های زیر میتواند تا حدودی مانع از کلاهبرداری در تجارت بین الملل خصوصا پرداخت ها... ادامه مطلب
31 خرداد حمل و نقل ، بیمه، بازرسی و اینکوترمز بازرسی کالا و انواع آن آبان 25, 1398 توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه فرآیندی است که در آن شرکت بازرس به نمایندگی از خریدار برای اطمینان خاطر وی از انطباق کالای خریداری شده با ... ادامه مطلب
26 خرداد ثبت سفارش و مجوز های بازرگانی مجوز ثبت سفارش مرداد 28, 1398 توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه برای واردات کالا نیاز به مجوزی از سازمان صنعت و معدن و تجارت دارید تا کالای شما با توجه به ضوابط قانونی روز بر... ادامه مطلب
16 خرداد ترخیص کالا و امور گمرکی چه کسی می تواند کالا را در گمرک اظهار و ترخیص کند آذر 5, 1398 توسط محسن هاشمی ۱ دیدگاه خود صاحب کالا: (صاحب کالا از نظر گمرک " شخصی است که نسخ اصلی اسناد خرید و حمل به نام او صادر شده و در مور... ادامه مطلب
21 اردیبهشت مبانی فروش و بازاریابی بین الملل ارزیابی محیط بین الملل اردیبهشت 21, 1398 توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه ارزیابی اوضاع محیط بازاریابی بین المللی (Appraising the international marketing environment ) یک شرکت قبل از... ادامه مطلب