مبانی فروش و بازاریابی بین الملل

بازاریابی در یک نگاه * 2

بازاریابی ذات هرکسب و کاری می باشد و بدون آن کسب و کار بی معناست. در ادامه مطلب قبلی فرآیند بازاریابی طور کلی بصورت زیر می باشد که این تصویر برگزفته از برداشت اینجانب بعد از مطالعه و بررسی چندین کتاب مطرح در حوزه باراریابی است که به دنبال آن هستم بطور خلاصه به نقش این مفاهیم در سطح بین الملل ببپردازیم:

تصویر بالا شمای کلی تجارت می باشد بزودی طی یکروز آتی یک فایل صوتی در این خضوص در همین صفحه بارگزاری خواهد شد.

منتظر ما باشید …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 6 =