تعریف بازاریابی بین الملل
تعریف بازاریابی بین الملل معادل همان بازاریابی در حالت کلی است و فقط محیط اجرای آن گسترده است.
در واقع هرگونه جملع سازی با 4 کلمه نیاز، نیازمند، عوامل رفع نیاز، مبادله ارزش می توان به یکی از تعاریف بازاریابی رسید.
بنابراین می توان اینگونه برداشت کرد: بازاریابی بینالمللی عبارت است از انجام فعالیتهای تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک شرکت به مشتریان یا مصرفکنندگان خود در بیش از یک کشور، به منظور کسب سود در سراسر جهان است
نوشته های اخیر
- تحویل بار روی عرشه کشتی FOB خرداد 5, 1400
- استراتژی های ارائه یا دریافت تخفیف خرداد 5, 1400
- انواع روش های مبادله مالی در تجارت بین الملل خرداد 5, 1400
- هزینه های گمرکی خرداد 5, 1400
- تعهد ارزی صادرات خرداد 5, 1400
- درخواست مجوز تخصیص ارز خرداد 5, 1400
- قبض انبار خرداد 5, 1400
- واردات در مقابل صادرات//ارز حاصل از صادرات غیر خرداد 5, 1400
اطلاعات بازرگانی
- 1-اخبار و اطلاعیه های جدید (۱۰)
- 2- دانش و مسائل مدیریتی (۱۱)
- 3- مبانی فروش و بازاریابی (۱۸)
- 4-مکاتبات و مذاکرات تجاری (۶)
- 5-اینکوترمز، حمل و نقل ، بیمه و بازرسی (۱۳)
- 6- ثبت سفارشات و مجوز های بازرگانی (۱۵)
- 7-ارز ، نیما و روش های پرداخت بین الملل (۲۳)
- 8-اسناد بازرگانی (۱۲)
- 9-ترخیص کالا و امور گمرکی (۲۵)
- سایر مطالب و منابع مفید (۲۰)
- وبلاگ (۴)