بازاریابی/قسمت اول/تعریف بازاریابی

 

مطلب قبلی: بازاریابی//مقدمه

  • در این فایل صوتی با روخوانی کتابهای برجسته در حوضه بازاریابی به موضوع تعریف بازاریابی پرداخته ایم:



 

پیتر دراکر: بازاریابی فعالیتی انسانی، جهت رفع نیازها از طریق فرآیند مبادله می باشد.

 

در ادامه شما را به شنیدن فایل بعدی دعوت می نمایم.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

6 + چهارده =

فهرست