آخرین اخبار و اطلاعیه ها بازاریابی و مدیریت بازار _ مقدمه بهمن 6, 1399 ارسال توسط محسن هاشمی 05 بهمن https://tradeclass.ir/wp-content/uploads/2021/01/Voice-053.m4a فهرست منابع: مطلب بعدی: بازاریابی// قسمت اول//تعریف بازاریابی
01 مهر مبانی فروش و بازاریابی بین الملل بازاریابی در یک نگاه * 2 مهر 1, 1400 ارسال توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه بازاریابی ذات هرکسب و کاری می باشد و بدون آن کسب و کار بی معناست. در ادامه مطلب قبلی فرآیند بازاریابی طور کلی ... ادامه مطلب
16 آذر مبانی فروش و بازاریابی بین الملل بازاریابی در یک نگاه *1 آذر 18, 1398 ارسال توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه در ادامه مطالب قبلی در خصوص فرایند بازایابی که توصیه می گردد حتما آن را مجدد ملاحظه بفرمایید مباحث مطرح در حوز... ادامه مطلب
02 اردیبهشت مبانی فروش و بازاریابی بین الملل تعریف بازاریابی بین الملل اردیبهشت 3, 1398 ارسال توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه تعریف بازاریابی بین الملل معادل همان بازاریابی در حالت کلی است و فقط محیط اجرای آن گسترده است. در واقع هرگو... ادامه مطلب
01 اردیبهشت سایر مطالب و منابع مفید, مبانی فروش و بازاریابی بین الملل عوامل موثر بر رفتار خریداران بین الملل اردیبهشت 2, 1398 ارسال توسط محسن هاشمی ۰ دیدگاه شرایط اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی کشورها و مناطق مختلف جهان یکی از عوامل مهم تأثیر گذار بر سلیقه و سبک زندگی افر... ادامه مطلب